Здравейте, купих алфа ромео 147 1,6 ТС 105 коня преди малко над 1 месец. проблема е следния, че като изминах 1вия път 100км извънградско, на следващата сутрин поглеждам щеката и паднало маслото към 1см(на щеката), почистих масления сепаратор и пак остана проблема. ауспуха е черен като на нафтова печка, не пуши при палене сутрин и при форсиране на място и каране в лютеницата, не гуми мощност има компресия...... реших да сменя гумичките на клапаните, но много хора ми казват, че може да са сегменти...... някой някакъв съвет да ми даде.
Известие
Collapse
No announcement yet.
гори масло като побъркана
Collapse
X
-
Отхлупвай и главата и я мятай. Такъв разход на масло (литър на 200км) най-вероятно е от сегменти, щото съм отварял глава с половината гумички изпаднали и пак гори 5 пъти по-малко. Ако са ти омазани свещите на 1-ви и/или 2-ри цилиндър може да ти е избила гарнитурката на всмукателния колектор и да вкарва от магистралките с масло, които са точно там(между 1-ви и 2ри) От течове такъв разход не може да имаш освен, ако оставяш локви където спреш.Last edited by code; d.m.y г., 19:31.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТрябва да са разбити и водачите за да даде такъв разход от гумички.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
здравейте, не съм казал че е изгоряла 1 литър :Д, от средата на щеката на минимума е близо 1 см(количеството, което сипах след 200км извънградско е точно 450мл). чистих го тоя прословут сепаратор, но нищо. в понеделник ще сменям гумички, че моя майстор има много работа тая седмица. дано да се пооправи. интересно е че за това горене на масло не вади видим пушек, но ауспуха е черен като нафтова печка. свещите бяха черни и ги смених, онзи ден защото на 1ви цилиндър малката беше като стопен средния полюс и реши да изпрегне и голямата свещ, но ги смених(бош 67лв 8те :Д)Last edited by grecko; d.m.y г., 12:27.
Comment
-
Колега, при мен беше така и положението хич не беше приятно : гумички на клапани, водачи на клапани, сегменти, биелни и основни с шлайф на колянов вал, гарнитури, лагери на баланс валовете.....
Вади торбата с пари и се молиAlfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата
Comment
-
С пунтото Пловдив-София и обратно над 1 литър масло! Като преди това бях сменил гумичките, и имах чувството, че разхода скочи. След това смяна на маслени сегменти и всичко заспа. Но колата при рязко подаване на газ си пушеше и при връщането на газта също
Comment
-
колата много ми харесва и всичко в нея, но опре ли до такъв ремонт..... сбогом алфичкеиска ми се да е от гумичките, но е много голям разхода. един приятел с форд фокус, също много му гореше масло и всичко беше същото като при мен, смени гумичките и се оправи.... затова надеждата умира последна.
Comment
-
Ако много време не е сменяно масло може да налеете газ в цилиндрите, процедурата я има на много места описана. Дано се размине с толковаКак ще разбереш, че не е сменяно много време - еми примерно като отвориш капака на клапаните.
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от grecko Покажи съобщениеналепи ли трябва да има като се отвори? а ако правя процедурата с газта трябва ли да се точи маслото и да се сменя, сега сложих селения 20к но ми казаха че това горене може да е от масло менте.Ако е някоя нов внос от Италия с добавките очаквай скоро включване и откъм коляновия вал ..
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
Comment